Умови повернення товару та коштів
Шановні покупці інтернет магазину «Офіс -Престиж»!
Повернення придбаних в інтернет-магазині товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України про захист прав споживачів. Наш магазин завжди і на 100% виконує свої гарантійні зобов'язання згідно із законодавством України. Ми ведемо постійну роботу з постачальниками та виробниками з метою мінімізації випадків отримання Вами товарів із можливими заводськими дефектами. Крім того, при складанні замовлень нашими працівниками проводиться візуальний огляд на предмет комплектності та відсутності дефектів у відвантажуваних товарах. Також нами ведеться відео фіксація процесу комплектації вашого замовлення. тому в разі потреби ми завжди зможемо «по гарячому» перевірити можливу проблемну ситуацію. При пакуванні посилок нами враховуються також особливості транспортування, наприклад, тендітний товар ми упаковуємо спеціальним чином, мерзлі товари ми не відправляємо в сильні холоди тощо.
Оскільки ми не є виробниками товарів, деякі дефекти, на жаль, ми не в змозі виявити в процесі складання посилки – наприклад, товар упакований у блістерну або вакуумну упаковку. А заводський дефект може виявитися вже у процесі експлуатації. У таких випадках ми, звичайно ж, стаємо на бік покупця і беремо на себе всі витрати на заміну дефектних товарів і турботи щодо врегулювання цього повернення з виробником або дистриб'ютором. Якщо Ви вирішили повернути товар належної якості, який не підійшов Вам своєю формою, кольором та іншими індивідуальними характеристиками – Ви можете це зробити протягом 14 днів з дня покупки – у такому разі наш інтернет магазин гарантує Вам 100% повернення сплачених коштів, за вирахуванням витрат на його транспортування до Вас і назад. Але тут є умова, що такий товар не повинен бути у використанні, зобов'язаний зберегти свій товарний вигляд та заводську упаковку!
Отже, у разі повернення товару вам необхідно:
-
Звязатися з нами за телефонами (050) 417-00-00, (067) 999-00-38, (063) 111-00-27 та поінформувати менеджерів про намір зробити повернення, по можливості відправити електронною поштою info.op.ua@gmail.com або Viber (066) 200-93-45 фотографії дефектного товару;
-
Скористайтесь послугою «Легке повернення» через додаток Нової Пошти. У додатку вам буде сформована готова ТТН, яку ви зможете вказати на відділенні Нової Пошти, та надіслати товар, який хочете повернути.
-
Після того, як повернення надійде на наш склад, з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер для подальшої обробки вашого запиту.
-
Також, після створення ТТН для повернення, будь ласка, надішліть нам її номер (info.op.ua@gmail.com або Viber (066) 200-93-45). Це значно пришвидшить процес обробки вашого запиту та дозволить оперативно вирішити питання повернення.
Ми рекомендуємо
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти в пункті видачі. Більшість дефектів виникають з вини перевізника! Якщо пошкоджено упаковку посилки – перевірте на місці відсутність транспортувальних дефектів на самому товарі. У разі виявлення дефектів – складайте акт дефектації із співробітником Нової пошти. Оскільки посилка страхується на 100% її вартості – Нова Пошта зобов'язана компенсувати вартість пошкоджених товарів.
У разі виявлення дефектів, не пов'язаних з транспортуванням, наприклад, заводський брак, обов'язково зв'яжіться з нами та дійте згідно з вищевикладеними інструкціями!
Пам'ятайте, ми зацікавлені, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нашим інтернет-магазином і докладаємо для цього максимум зусиль!