Канцелярія - діловодство
-
Воблер картонний 10шт 120*100мм POP WX-M2016
Код: H25023Арт: WX-M2016 -
Воблер картонний 10шт 120*180мм POP WX-L1006
Код: H25027Арт: WX-L1006 -
Воблер картонний 10шт 120*180мм POP WX-L1016
Код: H25028Арт: WX-L1016 -
Воблер картонний 10шт 140*140мм POP WX-L1020
Код: H25031Арт: WX-L1020
-
Воблер картонний 10шт 55*90мм POP WX-S3016
Код: H25033Арт: WX-S3016 -
Воблер картонний 10шт 60*90мм POP WX-S3019
Код: H25035Арт: WX-S3019 -
Воблер картонний 10шт 65*65мм POP WX-S3020
Код: H25036Арт: WX-S3020 -
Воблер картонний 10шт 70*60мм POP WX-S3006
Код: H25032Арт: WX-S3006
-
Воблер картонний 10шт 70*90мм POP WX-S3018
Код: H25034Арт: WX-S3018 -
Датер TRODAT 4810 мини
365.46 грн.від 1000 грн:360.90 грн.від 3000 грн:360.90 грн. -
Етікет-пістолет 1ряд 8разр EOS MX-5500 EOS
Код: 12237Арт: MX-5500 EOS -
Етікет-пістолет 1ряд 8разр MX-5500
Код: 5617Арт: MX-5500
-
Етікет-пістолет 2 строчний 8разр MoTEX BESTA-PLY MX-6600
Код: 12238Арт: 6600 -
Зволожуюча подушка Axent гелева 7230-A
Код: L051042Арт: 7230-A -
Зволожуюча подушка BUROMAX гелева 5540
Код: H03406Арт: BM.5540 -
Зволожуюча подушка ECONOMIX E41504 губчатая основа
Код: L017567Арт: E41504
-
Зволожуюча подушка ШЕР поролонова основа FQ018/2013
Код: L006751Арт: FQ018/2013 -
Каса літер 3мм TRODAT 6003
429.54 грн.від 1000 грн:424.20 грн.від 3000 грн:424.20 грн. -
Каса літер 4мм TRODAT 6004
429.54 грн.від 1000 грн:424.20 грн.від 3000 грн:424.20 грн. -
Кліп-рулетка (ретрактор) для бейджа пластик Axent 4519*
30.36 грн.від 1000 грн:29.58 грн.від 3000 грн:29.58 грн.
-
Кліпборд А4 Axent 2515*
86.16 грн.від 1000 грн:83.94 грн.від 3000 грн:83.94 грн. -
Кліпборд А4 Changhe пластик BD**/7017/9809
82.56 грн.від 1000 грн:77.88 грн.від 3000 грн:77.88 грн. -
Кліпборд А4 Changhe пластик Макарун BR-099
90.84 грн.від 1000 грн:85.68 грн.від 3000 грн:85.68 грн. -
Кліпборд А4 Dingli пластик DL1062 пастель
Код: L077722Арт: DL1062
Канцелярія для діловодства.
Без гарної канцелярії неможливо уявити злагоджену роботу будь-якої організації, будь то невелика приватна фірма, підприємство середньої ланки або велика компанія.
Основа життєдіяльності сучасного офісу це діловодство, тобто все що пов'язано зі створенням та обробкою документів, їх використанням та зберіганням. Бухгалтерська документація, звітність, різні довідки, договори, листування, що ведеться всередині офісу та з партнерами компанії, – все це необхідно оформити за правилами, встановленими в установі. У начальників та рядових офісних співробітників має бути можливість швидко знайти документи, які їм зараз потрібні.Паперова офісна продукція
Повсюдне поширення персональних комп'ютерів та відповідного програмного забезпечення призвело до впровадження цифрового документообігу. Однак часто виникає необхідність для роздруківки документа. Для безперебійної роботи будь-якого офісу потрібний папір. Для звичайної документації використовуються папір для принтера формату A4. Готові бланки значно економлять час і полегшують процес роботи, т.к. за її використанні заповнюються лише кілька основних граф. До них належать: довіреність; дорожні листи; товарні чеки; накладні; прибуткові касові ордери, користуються популярністю готові книги. Замість великої кількості різних аркушів ви отримуєте готовий журнал із обкладинкою.
Приладдя для письма
Багато договорів, заяв та звернень у 2022 році друкуються на принтері, але підпис під ними ставиться ще звичайною ручкою. Керівнику просто необхідно мати ручку преміум-класу, яка наголосить на його високому статусі. При цьому навіть в асортименті ручок Parker є доступні за ціною моделі, вони стильно виглядають і справляють враження на оточуючих. Канцелярські ручки, різні олівці застосовуються для чернеток і начерків для того, щоб робити позначки в тексті. Також в офісі стануть у нагоді: коректори – для виправлення помилок; маркери – для виділення важливих місць у документі, а також для того, щоби писати на офісних дошках, фліпчартах. Серед корисної канцелярії також змінні стрижні для ручок, грифелі для олівців, точила.
Зберігання документів
Будь-які документи необхідно десь зберігати, при цьому їх потрібно захистити від пошкоджень, пилу та вологи. Дану функцію виконують різні папки: реєстратори, підвісні, планшети, куточки, портфелі, папки на кільцях – в них зручно додавати або забирати нові листи завдяки знімній конструкції. На самій папці можна проставити позначку про те, що в ній є, наприклад, певні звіти за рік. Також такі папки вони різняться за кольором – для простоти використання та сортування важливих документів. Для поточної документації чудово підходять швидкозшивачі, наприклад, швидкозшивач формату А4 Economix з перфорацією. Для архівів використовуються короби та спеціальні папки: на зав'язках, на резинках. Їх особливості – це: міцні стінки, які захищають документацію від пошкоджень, підвищена місткість.
Діловодство - навіщо?
Як усім відомо, діловодство здійснює організацію роботи з документами будь-якого типу. Без нього може зупинитись весь процес. Не буде вчасно підписано наказ і передано до бухгалтерії - ніхто не отримає зарплати. Якщо не потрудитися зібрати всі важливі документи в одну папку - готуйтеся до того, що угода століття не відбудеться. Прикладів можна навести дуже багато.
Є три стадії роботи з документами:
- саме створення документа
- документообіг
- зберігання (архівування)
І тут абсолютно точно знадобиться канцелярія, купити яку Ви можете тут. Це і всілякі файли, папки, швидкозшивачі, куточки, і обкладинки для документів, і візитниці на будь-яку кількість візиток, і друку, без яких ну зовсім ніяк - все, що тільки душа діловода може побажати.
У нашому інтернет-магазині до Ваших послуг цілий світ канцелярії, покликаний полегшити Вам документообіг. Тут є все, що тільки може знадобитися: канцелярія оптом і в роздріб, для будь-якого офісу і навіть для шкільних потреб, причому зовсім недорого. І неважливо, в Одесі Ви чи в іншому місті України: Ваше замовлення буде доставлено в найкоротші терміни, адже нашим продажам географія – не завада!
































